می نویسم برای خودم و خودت

اینجا شاید معجزه ای برای آرزو های کوچک من باشد. شاید....

می نویسم برای خودم و خودت

اینجا شاید معجزه ای برای آرزو های کوچک من باشد. شاید....

می نویسم برای خودم و خودت

فاطمه ولی پور
دانشجوی فارغ شده مهندسی شهرسازی دانشگاه بجنورد
از نسل بهار وجنگل و دریای شمال کشور
یه جوون که تو مسیر مهندس شدن کلی راه مختلف برای زندگی کردن و کشف خودش رو تجربه می کنه
که هر کدوم دنیای خودشونو دارن
و داره تلاش می کنه تا با فرمول های مهندسیش بهترین آلترناتیو زندگیشو پیدا کنه
دختری که دنیای رنگارنگ جوونیش
پر از دفتر های نیم نوشته شده است و اینجا دفتر چندم اون برای نوشتنِ.....

آخرین مطالب

یلدای ....

شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۲۰ ق.ظ
سلامی به بزرگی و تنهایی خدای یلدای بلند
فکر کنم تا همینجاش مشخص شده باشه که یلدای امسالم رو تنها تو اتاق خوابگاه گذروندم
نه اینکه کسی نباشه ولی هر کدوم سرشون یه جایی بند بود
یاد عید فطر افتادم
اونجام من بودم و تنهایی
هییییی چه میشه کرد
البته شب بدی نبود 
و من خودم رو با فایلای ذخیره شده برنامه کتاب باز سرگرم کردم که خدایی خیلی چسبید
مخصوصا قسمتی که آقای اردشیر رسمتی اومده بود
انقدر قشنگ و از ته دل از شعرا  و نویسنده ها گفت که منم دلم خوندن و نوشتن خواست...
الانم منتظرم دانلود قسمت اول مستند خشت بهشت تموم بشه تا لب تاب رو ببندم و برم دنبال خوندن یه کتاب جدید
یلدای امسال خاص نبود
متفاوت نبود
دورهمی نبود
ولی قشنگ بود
به قول اون آقاهه توی تد، شور زندگی بود
یلدای امسال هنوز تمام نشده ولی داره نفسای آخرشو می کشه
دارم به این فکر می کنم چقدر یلدا و نوروز و عید و... رو تو زندگیم تجربه کردم
چقدر هر کدوم متفاوت بودن
گاهی تنها
گاهی دور هم
گاهی خوشحال
گاهی غمگین
گاهی بی تفاوت
گاهی.....
چقدر حس های مختلفی رو تجربه کردم
یلدای پارسال با یلدای دو سال پیش با یلدای ده سال پیش...
شاید این تفاوتا به خاطر گرد بودن و چرخش زمینه
نمی دونم هر چی هست ، حس بدی نیست
هر چی هست جالبه
هر چی هست زندگی منه
فقط نمی دونم چرا پس پسِ ذهنم درگیر اینم که چرا باید تنها باشم
یعنی انقدر بدم؟
انقدر تفریحات و خوشحالی هام با بقیه فرق داره؟
جوابشو کی می دونه الله اعلم
ولی یه چیزی رو خوب فهمیدم
اینکه هیچکی جز خانوادت نمی تونن برای بودنت خوشحال باشن
هیچ جایی مثل خانواده نمی تونه محل آرامش باشه
هیچ ادمایی مثل پدر مادر نمی تونن پذیرای ما باشن
اما حالا که بیشتر فکر می کنم
هیچ کسی قدر خدا حامی ما نیست
هیچ کسی قدر خدا صدامونو نمی شنوه
هیچ کسی قدر خدا نمی تونه حالمونو احسن حال کنه
خدا بود که نذاشت امشب غصه بخورم
خدا بود که بهم حال خوب داد
خدا بود که گذاشت باشم و بودن رو حس کنم
خداجونم شکرت
خداجونم ممنونتم
خداجونم دوستت دارم
همینقدر معمولی
همینقدر بی تکلف
همینقدر دلنشین...
.............................................................
ممنون که دارید این مطلب رو می خونید
این یعنی خدا اجازه داده تا حرفام رو با یکی دیگه از آدم خوباش در میون بذارم 
هر چند ارزش خونده شده نداشته باشه
امیدوارم همیشه همونی بشه که حال دلتون باهاش خوبه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۱
فاطمه ولی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی