می نویسم برای خودم و خودت

اینجا شاید معجزه ای برای آرزو های کوچک من باشد. شاید....

می نویسم برای خودم و خودت

اینجا شاید معجزه ای برای آرزو های کوچک من باشد. شاید....

می نویسم برای خودم و خودت

فاطمه ولی پور
دانشجوی فارغ شده مهندسی شهرسازی دانشگاه بجنورد
از نسل بهار وجنگل و دریای شمال کشور
یه جوون که تو مسیر مهندس شدن کلی راه مختلف برای زندگی کردن و کشف خودش رو تجربه می کنه
که هر کدوم دنیای خودشونو دارن
و داره تلاش می کنه تا با فرمول های مهندسیش بهترین آلترناتیو زندگیشو پیدا کنه
دختری که دنیای رنگارنگ جوونیش
پر از دفتر های نیم نوشته شده است و اینجا دفتر چندم اون برای نوشتنِ.....

آخرین مطالب

حرف هایی برای زدن

دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۵ ب.ظ

به نام آنکه او بود، ما آمدیم، ما می رویم و او می ماند...

امروز سه شنبه 11 تیرماه سال 1397 هجری شمسی 

امروز ،اینجا،این تصمیم برای نوشتن،این حرکت آنی ساختن این دریچه 

همه وهمه معجزه یه شب

یه شب که از درموندگی و تنهایی

تو اوج ناامیدی 

در بی ربط ترین حالت ممکن 

به یه بلاگ شخصی رسیدم

و خوندن مطالب اون بلاگ منو به سال های نوجوونی برد

اون موقع هایی که 16 -17 سالم بود و تمام هیجان زندگیم پرواز کردن به دنیایی  پر از تجربه و خاطره و شعر و زندگی بود

سال هایی که بعد مدرسه تند تند نهار می خوردم تا برم سراغ کامپیوتر تو اون اتاقک شیش متری و بنویسم و بخونم و لذت ببرم

و اون شب شب عید بود

شب عید فطر

شبی که حال بدم معجزه وار خوب شد

و ناامیدی هام معجزه وار پر کشیدن و جاشون رو به امید دادن

شبی که دوباره دلم برای نوشتن پر کشید

شبی هر چقدر از حس خوبش بگم کم گفتم

شبی که خدا منو دید 

به قشنگ ترین حالت ممکن هدایتم کرد

شبی که یه شب معمولی نبود....


و حالا من تصمیم گرفتم که بنویسم که خالی شم از دنیای پر مشغله ذهنم

و اینجا میعادگاه منه

برای لحظه هایی که باید ثبت بشن

باید...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۱
فاطمه ولی پور

نظرات  (۴)

سلام 
انگار ۲۱- ۲۲ سالگیای من توصیف کردین اون موقع تبلت نداشتم با کامپیوتر پست میزاشتم آخ یادش بخیر نوشتک های هولکی روی دیوار رومفا 
ای وای چقدر زمان زود میگذره .....بنویس جانم بنویس که نوشتن زندگیست 
پاسخ:
سلاام
اوهوم واقعا خوبه میشه باز اون روزا رو ساخت
ممنونم ازت
به امید هر روز بهتر و بهتر شدن
موفق باشین
پاسخ:
ممنونم شما هم موفق باشید
۱۷ تیر ۹۷ ، ۲۳:۳۳ مصطفی قائمی
سلام خانم ولی‌پور

خیلی خیلی خوشحال شدم وبلاگتونو دیدم :))))

امیدوارم همینطور عالی پیش برید و همه‌ش معجزه ببینید :)

با اجازه‌تون اسمتون رو در لیست کناری بلاگم نوشتم.
پاسخ:
سلام 
ممنون از اینکه به این وبلاگ نوپای من سر زدین
خیلی متشکر همچنین شماهم
لطف کردید بازم متشکر
با اجازه شما منم شما رو به لیست وبلاگم اضافه کردم
۲۰ تیر ۹۷ ، ۱۴:۲۶ مصطفی قائمی
امیدوارم روز‌به‌روز پربارتر بشه این بلاگ :)

ضمناً من "گاه‌نوشت‌هایی برای فردا" هستم :)
پاسخ:
متشکرم
بله عذر می خوام اضلاح شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی