می نویسم برای خودم و خودت

اینجا شاید معجزه ای برای آرزو های کوچک من باشد. شاید....

می نویسم برای خودم و خودت

اینجا شاید معجزه ای برای آرزو های کوچک من باشد. شاید....

می نویسم برای خودم و خودت

فاطمه ولی پور
دانشجوی فارغ شده مهندسی شهرسازی دانشگاه بجنورد
از نسل بهار وجنگل و دریای شمال کشور
یه جوون که تو مسیر مهندس شدن کلی راه مختلف برای زندگی کردن و کشف خودش رو تجربه می کنه
که هر کدوم دنیای خودشونو دارن
و داره تلاش می کنه تا با فرمول های مهندسیش بهترین آلترناتیو زندگیشو پیدا کنه
دختری که دنیای رنگارنگ جوونیش
پر از دفتر های نیم نوشته شده است و اینجا دفتر چندم اون برای نوشتنِ.....

آخرین مطالب

سر ریز

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۵۱ ق.ظ

خواستم صفحه رو ببندم که دیدم هنوز حرف دارم

با اینکه ساعت 10 تا 5 عصر کارگاه دارم و باید برای یادگیری تفکیک و.... سر حال باشم تا هم چیزی که خیلی دوستش دارم (gis) و خیلی برای آینده کاری بهش نیاز دارم رو یاد بگیرم ولی طبق عادت هر روز تا نه خوابم نمیبره و احتمالا باید از تمام قوای جسمی و فکری استفاده کنم تا سر پا وایستم

و حالا که دارم فکر می کنم میبینم امشب هم شبی نیست که بشه ازش گذشت و خوابید و اوج فاجعه رو تو دورهمی کارگاه مانندی میبینم که به اصرار خودم برای چهارشنبه گذاشتم تا ذهنم رو خلوت تر کنم

اینا رو گفتم تا یادم بیاد با همه بی حالی ها و خستگی ها و روزمرگی های حال به هم زن..

من هنوز دارم زندگی می کنم و چیزهایی هستن که انجام دادنشون باید من رو  سر پا نگه داره 

الان که دارم مینویسم منتظرم در خوابگاه رو باز کنن تا برم پشت خوابگاه و قدم بزنم و فکر کنم و فکر کنم و فکر کنم

تا هم صحبت خودم بشم ببینم مشکلم چیه؟

تا یه فصل کتک مفصل به خودم بزنم که چرا اینهمه استرس رو برای پایان نامه، آزمون رانندگی، پروژه کارگاه دارم تحمل می کنم ولی دریغ از یه قدم درست و حسابی

دلم می خواد تو رینگ بوکس باشم و خودم رو خورد خاکشیر کنم

ولی همونقدر دلم می خواد دلخوشیم رو پیدا کنم

دلخوشی ای که مجبور نباشم برای بقیه توضیحش بدم..


باید برم

باید برم و تو سوز کم بهاری دم صبح مغزم هوا بخوره

باید برم و دنبال معجزه بگردم


خداحافظ


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۷
فاطمه ولی پور

نظرات  (۲)

۱۸ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۱۹ مصطفی قائمی
سلام
مدت‌ها بود که می‌خواستم بیایم اینجا و بخوانم :)
که آمدم و خوشحال شدم که نوشته‌اید :)

و دوست دارم بگویم که:
این ازخودنارضایتی‌ها برای خیلی‌ها پیش می‌آید، فکر نکنید که فقط برای شماست.
این روزهای تاریک را همه دارند. و رازِ موفقیت‌های بزرگ شاید این باشد که با این تاریکی‌ها چگونه برخورد می‌کنیم...

امیدوارم که معجزه را یافته باشید؛ و امیدوارم که در خودتان بوده باشد ریشه‌اش...

موفق باشید :)
پاسخ:
سلام ممنون از اینکه قابل دونستید و سر زدید 
امان از دست نارضایتی های که هر چی میگذره بیشتر  ما رو غرق روز مردگی ها می کنن
ولی خدا مثل اینکه بیشتر از ما حواسش به ما هست
یه چیز هایی داره جوونه می زنه شاید بشه گفت امیده
یعنی دعا کنید که باشه...

سپاس از شما سلامت باشید:)
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۲۰ آژانس بازاریابی دیجیتال مارکتینگ میموس
وبلاگ نویسی خیلی حال میده قبول دارین جایی برای خالی کردن حرف هایی که کسی نمیفهمه اگر هم میفهمه راحت از کنارشون رد ممیشه قبول دارین شما؟
پاسخ:
دقیقا همین طوره
 بنده هم به شدت قبول دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی