می نویسم برای خودم و خودت

اینجا شاید معجزه ای برای آرزو های کوچک من باشد. شاید....

می نویسم برای خودم و خودت

اینجا شاید معجزه ای برای آرزو های کوچک من باشد. شاید....

می نویسم برای خودم و خودت

فاطمه ولی پور
دانشجوی فارغ شده مهندسی شهرسازی دانشگاه بجنورد
از نسل بهار وجنگل و دریای شمال کشور
یه جوون که تو مسیر مهندس شدن کلی راه مختلف برای زندگی کردن و کشف خودش رو تجربه می کنه
که هر کدوم دنیای خودشونو دارن
و داره تلاش می کنه تا با فرمول های مهندسیش بهترین آلترناتیو زندگیشو پیدا کنه
دختری که دنیای رنگارنگ جوونیش
پر از دفتر های نیم نوشته شده است و اینجا دفتر چندم اون برای نوشتنِ.....

آخرین مطالب

وضعیت جدید

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۴۴ ب.ظ

داشتم فکر می کردم از چی بنویسم دیدم وضعیت الان من خودش صد صفحه ای شرح حال داره

وضعیت جدید من

تو نقطه امن دوم زندگیم یعنی همین خونه ای که تاچند وقت پیش توش حس مسافر داشتم و حالا شده سکونت گاه دائمی من

تو زمانی که دیگه جای دغدغه کلاس و نمره باید دغدغه شغل و آینده و برنامه زندگیم رو خیلی جدی تر پیگیر باشم و به یه نقطه درستی برسونم

راستش حوصله شرح قصه نیست ولی اگه خدا چشماتونو کشید روی این صفحه و خوندید

لطفا راه نماییم کنید که از کجا و چطور به وضع جدید زندگیم سرو سامون بدم

مرسی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۰
فاطمه ولی پور

نظرات  (۲)

۲۳ تیر ۹۸ ، ۲۰:۰۶ علیرضا هاشم آذر
سلام
شاید لازم باشه یه روز با خودت خلوت کنی! اونم درست جایی که مشرف باشه به عبور و مرورو شدید ادم ها و ماشین ها و دوباره یه بار از اول روی فلسفه ی زندگی و زنده بودن اینقدر فکر کنی تا انگار اولین روزی که پا به دانشکده گذاشتی و احتمالا خیلی هم هدف های خوب خوب داشتی، دوباره پر شی از ایده و اهداف خوب برای زندگی و بعد دوباره بلند شی و با تمام وجودت برای رسیدن بهشون توی مسیر جدیدت اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تعیین کنی و هر رزو واسشون با خودت و زندگی بجنگی! 
کلا به نظم هر از چند گاهی ادمی نیاز  داره به این تنهایی و تجدید نظر توی راهی که پیش روشه و ناخوداگاه داره طی میکنه!
شاد باشی 
پاسخ:
درسته . اول باید دلیل زنده بودن رو پیدا کرد و بعد زندگی کرد 
ممنون از راه حلتون احتمالا به زودی اجراش کنم
موفق باشید
۱۰ مرداد ۹۸ ، ۲۲:۴۹ جناب منزوی
دیدگاه آدما برای خودشون متفاوته، فقط میتونم بگم از لحظه استفاده کنید و به این فکر نکید که " ای کاش اون موقع فلان کار رو می کردم " چون همین جمله شما رو مایوس میکنه.
پاسخ:
دقیقا گاهی وقتا که به پشت سر نگاه می کنیم تازه می فهمیم چقدر زندگی رو هدر دادیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی